Twoja przeglądarka nie posiada odpowiedniego oprogramowania, aby wyświetlić tą stronę.
Pobierz plugin FLASH

szkolenia o nas business language centre faq Kontakt

Financial English
Legal English
Business English
Business English for Human Resources
Job Interview - rozmowy o pracę w języku angielskim
English for Gastronomy
Medical English
Wirtschaftsdeutsch
Szkolenia w siedzibie klienta
Zajęcia indywidualne i w małych grupach
Kursy efektywnej komunikacji
Angielski dla pracowników obsługi klienta
Warsztaty językowe
Testy
Revision tests
Jak uczymy
SzkoleniaAngielski dla pracowników obsługi klienta

Pomożemy Ci, tak abyś pomógł swoim klientom

Wychodząc naprzeciw wciąż rosnącym wymaganiom pomożemy Ci, abyś jak najlepiej mógł zatroszczyć się o swoich klientów, oferując szkolenia dla personelu z działu obsługi klienta oraz osób bezpośrednio kontaktujących się z klientami Twojej firmy.

 

Sprawdzimy:

  • Umiejętności komunikacji.
  • Wiedzę pracowników na temat produktów i oferowanych usług.
  • Korespondencję dotyczącą skarg, zapytań etc.
  • Pomożemy w psychologicznym podejściu do klienta.

 

Celem tego programu jest:

  • Nawiązanie kontaktach z cudzoziemcami.
  • Przedstawienie i poszerzenie struktur językowych używanych w kontaktach z klientami biznesowymi.
  • Pracę nad emisją głosu.
  • Doskonalenie technik komunikacyjnych.
  • Umożliwienie wdrożenia poznanych technik podczas symulacji.

 

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie angielskiego dla pracowników obsługi klienta, to wypełnij poniższy formularz.

 

Prosimy wypełnić formularz, aby wysłać zgłoszenie na kurs

Formularz
kontakt angielski w biznesie


Business Language Trainings
ul. Aleje Ujazdowskie 24 lok.10
00-478 Warszawa
mobile: + 48 601 62 33 72
e-mail: karina@english.biz.pl
www.english.biz.pl

Agencja Interaktywna strona główna    szkolenia    o nas    business language    faq    kontakt    mapa strony