Twoja przeglądarka nie posiada odpowiedniego oprogramowania, aby wyświetlić tą stronę.
Pobierz plugin FLASH

szkolenia o nas business language centre faq Kontakt

Financial English
Legal English
Business English
Business English for Human Resources
Job Interview - rozmowy o pracę w języku angielskim
English for Gastronomy
Medical English
Wirtschaftsdeutsch
Szkolenia w siedzibie klienta
Zajęcia indywidualne i w małych grupach
Kursy efektywnej komunikacji
Angielski dla pracowników obsługi klienta
Warsztaty językowe
Testy
Revision tests
Jak uczymy
SzkoleniaZajęcia indywidualne i w małych grupach

Szkolenia indywidualne i w małych grupach z myślą o najbardziej wymagających klientach

  • Stała opieka trenerów.
  • Uwaga skoncentrowana na kluczowych formach i umiejętnościach bezpośrednio potrzebnych do prowadzenia kontaktów biznesowych w międzynarodowym środowisku.
  • Studenci doskonalą techniki potrzebne do prowadzenia spotkań, telekonferencji, prezentacji, prowadzenia korespondencji biznesowej oraz swobodnego nawiązywania kontaktów międzynarodowych.
  • Elastyczny program ustalony bezpośrednio z zainteresowanym studentem.
  • Doświadczeni trenerzy z dużą znajomością zagadnień biznesu.

 

Klucz do sukcesu

  • Każdy program jest dostosowany do potrzeb kandydata oraz jego zdolności językowych, dzięki czemu postępy widoczne są w bardzo krótkim czasie.
  • Opieka trenera ma na celu pomoc w codziennych zadaniach wymagających użycia języka obcego.
  • Grafik zajęć ustalany jest bezpośrednio ze studentem umożliwiając maksymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie.

 

Przykładowe zagadnienia

  • Spotkania/Telekonferencje - planowanie i przygotowanie, wpływ różnic kulturowych na przebieg spotkań biznesowych, język dyplomacji, prowadzenie rozmów, prezentowanie opinii.
  • Prezentacje - analiza dotychczasowego stylu prezentacji słuchaczy, struktura prezentacji, techniki wypowiedzi, mowa ciała, techniki odpowiedzi na pytania słuchaczy.
  • Komunikacja - style komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna, sztuka słuchania, odbieranie krytyki.
  • Korespondencja handlowa - styl i ton korespondencji biznesowej, styl formalny i nieformalny, korespondencja elektroniczna.
  • Nawiązywanie kontaktów - nawiązywanie znajomości w świecie biznesu.
  • Negocjacje - sztuka kompromisu, umiejętność znalezienia porozumienia, przedstawianie ofert i propozycji.

 

Organizacja

  • Każdy student realizuje przygotowany specjalnie dla niego  program, który zależy od jego potrzeb i celów.
  • Grafik szkoleń jest elastyczny i dostosowany do możliwości czasowych klienta, tak aby żadne szkolenie nie przepadło, kiedy student jest na wakacjach lub w podróży służbowej.
  • Istnieje możliwość planowania spotkań bezpośrednio z trenerem w schemacie „z lekcji na lekcję”.
  • Student może mieć tyle godzin zajęć w tygodniu ile sobie życzy.
  • Szkolenie może odbywać się w miejscu pracy studenta, w siedzibie firmy, w domu studenta oraz innym dogodnym miejscu.
  • Business Language Trainings Company wydaje regularne raporty monitorując postęp studenta oraz zwracając uwagę na zagadnienia, które wymagają dalszej pracy.
kontakt angielski w biznesie


Business Language Trainings
ul. Aleje Ujazdowskie 24 lok.10
00-478 Warszawa
mobile: + 48 601 62 33 72
e-mail: karina@english.biz.pl
www.english.biz.pl

Agencja Interaktywna strona główna    szkolenia    o nas    business language    faq    kontakt    mapa strony